onsdag 12 september 2012

Myskväll

David somnar vid åtta lagom tills bonde söker fru börjar. Ja jag erkänner. Jag gillar programmet. Mysigt på nåt sätt. Kanske för att det utspelar sig på landet och är lite "gulligare" än andra dejting-program.
Det får bli mitt program den här hösten.
Andreas är borta på jobb så det är riktigt tyst och David sover ovanligt gott. Så där så man måste gå och kolla om han andas.
När det är tyst blir jag påmind om den elaka tinnitusen. Minns inte hur "tyst" låter... Har haft tinnitus så länge jag vet. Brukar inte störa mig på den förrän det är just tyst. Är van. När jag var liten trodde jag det lät som ett tutande tåg åkte genom skallen på alla. Tydligen inte.
Men nu ska jag kolla på film och sen sooova. Myskväll för mig själv. Lite tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar