fredag 11 februari 2011

Fönsterfilm:)

I veckan har det hänt lite småsaker i huset. Några detaljer har fått ett litet lyft.
En av dessa är gästtoan/tvättstugans lilla fönster.
Är ju kanske inte så roligt för våra gäster att göra sina behov medan de som passerar utanför kan ta sig en titt!


Husets förra ägare lämnade kvar sina gamla spetsgardiner men de åkte ner lite för fort... Men nu har jag i alla fall försvårat det för fönstertittarna.

Har tidigare sett en fönsterfilm jag ville ha. Var på ett par olika färgaffärer i helgen men de tråkiga fönsterfilmer som fanns där gav mig inget hopp.
Ut på internet och där fanns den! Den perfekta fönsterfilmen för vårat lilla fönster.
Orkidé från strössel
Bloggen trendenser.se skrev om den 2009 här. En av de första kommentarerna är "nä usch så tantigt" haha. Jaja, då får jag väl vara en tant då;)

Jag köpte den på tingshop.com där den var billigast. Vad jag kunde hitta i alla fall. Tror den finns på designtorget också...

Resultatet:

4 kommentarer:

  1. Ursnyggt säger Mor

    SvaraRadera
  2. Detta har jag inte sett förrut. Jag gillar den skarpt. Tror jag ska skaffa mig en själv :-)
    Anette

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Min granne har också skaffat en i fönstret bredvid. Supersnyggt!

    SvaraRadera