tisdag 30 augusti 2011

Ojojoj!

Hejsan hoppsan här sitter jag i godan ro mellan två läkarbesök och tittar in på min, av mig, försummade blogg. Inser till min förskräckelse att jag snart är uppe i 10 000 besökare och har inte gjort något vettigt för er läsare sen före sommaren...

Förlåt. Ska försöka skärpa mig.

Tiden går för fort och det finns alldeles för mycket som jag skulle vilja hinna med! Därför hamnar bloggandet, som jag inte prioriterar högst av allt, lite i skymundan. Skulle jag som vissa andra tjäna nån krona på det så kanske det skulle prioriteras desto mer men när man inte är lika känd, eller får lika mycket bekräftelse, som typ underbaraclara så är det så här läget är;)

Köket renoveras till och från för fullt. Ja, det var en konstig mening men sann.
Andreas slipar just nu så att vi ska kunna börja måla och göra det som är roligaste, nämligen få det att se ut som vi har tänkt! Inta bara massa "syns inte att vi gjort nåt"-arbete.
Jag är bannlyst från nedervåningen, min man är så rädd om mig :P, när allt spackeldamm flyger i hela huset. Blir ju kul att städa sen. Nej, det blir det inte.

Nåväl. Hoppas ni mår bra. Det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar