tisdag 13 mars 2012

Inte idag!

Nej.. Idag får du inte komma!
Tror Andreas har lyckats dra på sig matförgiftning (tack och lov att jag har klarat mig än så länge)... Liiiiiite opassande!
Men så fort han har återfått någorlunda kraft är du mer än välkommen! Berätta inte att jag har berättat:P

Såg ett erbjudande på facebook om fotografering av bebis, men det skulle vara redan den 15:e, om två dagar! Aja.. synd. Men så hittade jag ett annat erbjudande som verkade lite liknande från en tjej som håller på och startar eget i Stockholm. Så nu hoppas jag att vi får komma och fota lilla knytet när det har kommit ut. Skulle vara kul att få riktigt fina bilder på plutten!

Försöker just nu virka converse-skor. Får se sen om jag lyckas. Måste dra upp lite tråd och göra om men nån gång ska jag väl lära mig;) Blir de bra utlovas bild och länk till mönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar