torsdag 2 augusti 2012

Latmask

Sitter och fnittrar lite åt grannen till höger som sitter på marken med benen rakt fram och filar på något. Det ser ut som att han sitter naken iförd endast träskor då en buske täcker läckerheterna och överkroppen är bar.

David sussar så gott i vagnen (mår för övrigt prima) och jag sitter bredvid och ja... Uppenbarligen bloggar.

Jag älskar att bara sitta och njuta. Det är lagom varmt ute. Inte för varm, det fläktar skönt, och inte kallt minsann. Har läst lite i en bok (kors i taket!) och nu tror jag att jag ska fika lite.
Vissa kallar det som jag älskar för att lata sig. Men nej. Det är fel. Det är att njuta. Rekreation. Så alla som känner sig så duktiga och alltid gör tusen saker. Det är ok att vara "lat" ibland. Det mår man bra av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar