söndag 1 maj 2011

Hissgardin och babytäcke

Två projekt avklarade hittills:)

Blev inspirerad på Fridas babyshower av Karolinas hissgardiner och har nu gjort mig en egen. Superlätt!

Så fort gardinen vad upphängd togs två gamla jeans fram och fick offras för detta lilla babytäcke. Jag gillar att återanvända och gamla jeans kan man göra mycket av! Så har du några du vill bli av med så tar jag gärna emot;) Vem vet vad de återföds till...




Two projects done! A new curtain and a baby quilt with upcycled jeans:)

2 kommentarer:

  1. Så fint S. Kreativiteten har visst kommit igång på riktigt... Gardinen ser så fin ut. gillar färgen! Babytäcket kommer säkert att bli väldigt fint det med. LYCKA TILL! Blås över lite inspiration till mig, jag behöver det nu med både det ena och det andra.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket:) Ska försöka blåsa över lite inspiration. Brukar hjälpa att kolla vad andra har gjort så blomstrar den snart.

    SvaraRadera