söndag 5 juni 2011

En ny vän:)

Skyll inte på mig! Skyll på det fina vädret:)
Inte har man väl haft tid att sitta inne vid en dator och skriva heller. Solen skiner och större delen av dagarna spenderas utomhus.

Det fortsätter att blomma för fullt i trädgården och på termometern står det just nu 24.22 grader i skuggan. Det får duga;)

Men nästa vecka tror jag det ska regna en del om man ska lita på en av apparna på mobilen. Men jag ska nog inte lida! Se bara vad jag hämtade hem från posten idag (med alla sina funtioner påsatta):


Här ska bakas! Och mixas! Och kvarnas! och allt vad jag nu kan göra med denna apparat:)
Det är ingen Kitchen Aid men den kostade bara en femtedel och har fler funktioner. Ibland får man tumma lite på designen:) Nån dag äger jag kanske en Kitchen Aid i en läcker färg;) Men nu ska jag och min ny-funna vän hitta på något gott tillsammans:)
(ursäkta den dåliga kvalitén på bilden;)



Don't blame me. Blame the Swedish weather! When the sun finally warms up the air enough for me to be outside without a jacket or sweater I just can't stay inside!
Our tiny little garden is in full bloom and the temperature is just perfect.

But next week it will rain (if the weather experts are right...). But... I just picked up a new friend from the post office!
I'm pretty sure we will have a lot of fun together. No Kitchen Aid but definitely cheaper! Can't say it looks great but you can't have everything, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar