torsdag 9 juni 2011

Oj vad duktig jag är!

Haha... eller hur.

Men vissa verkar nästan tro det så jag tänkte jag skulle visa den andra sidan av mig.
Det är torsdag kväll. Imorgon är jag ledig och ska hinna med allt innan Andreas kommer hem! På lördag har vi ju bröllopsdag:D

Men ikväll är jag sannerligen inte så duktig!
Smörgåstårta från ICA (det var rea, lovar!), disk sen i måndags, tvätt som hängt ute sen i söndags, rå-skitiga fötter, såriga ben, obäddad säng och fläckigt golv som behöver moppas...
Men jag sitter framför TV:n med datorn i knät och bara slappar. Gör ingenting vettigt alls! Skjuter på det till den redan fullspäckade dagen: imorgon.

Därför tänkte jag också passa på att lägga upp asfula o-ordnade bilder på detta hemska som jag hoppas försvinner väldigt snart... Senast imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar