torsdag 22 september 2011

Fru pysslig!

Äntligen har Fina Elina skaffat sig en pysselblogg!
Förmodligen kommer hon uppdatera sin oftare än vad jag uppdaterar för tillfället! Jag hoppas dock på lite förändring;)


Hoppas på lite inspiration!
Symaskinen måste in på lagning, köket är förhoppningsvis färdigrenoverat snart, jag har tappat den mesta bak och matlagningslust som fanns för några månader sedan. Ja, det har ju sina förklaringar till varför jag helt plötsligt tappat orken och lusten för att göra nåt lite mera kreativt. MEN... jag räknar med att den kommer tillbaka.
Idag har dagen endast bestått av småätande, sovande, promenad, sovande, småätande, sovande, american idol, varm mjölk och macka med honung och nu sitter jag här. Roligare än så blir det inte för tillfället. Nej, längtar efter en någorlunda vanlig dag! Med lite uppdateringar från husfrugan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar