lördag 17 september 2011

Lördagsmorgonmys


Sitter och myser i soffan med ett nystan och nyhetsmorgon i bakgrunden. Det är lördag och som jag har längtat efter sovmorgon!
Men ack så vaknar jag kl 7 i panik då jag tror att det är fredag och jag har försovit mig! Men denna ljuvliga känsla när man inser att det är lördag! Är dock dunderpigg och kan inte somna om. Vilket betyder att jag måste pallra på mig lite kläder och ner i köket för att fixa frukost innan illamåendet sätter igång och dagen blir förstörd. Det står alldeles för mycket på to-do listan för dagen.
Hinner som tur är få i mig en rejäl frukost av te och och en hel påse svärmorsbakat bröd. Myser i soffan och ska strax göra mig i ordning för att göra stan osäker. Ska hämta ut mina nya glasögon! woop woop!

2 kommentarer:

  1. Jag visste inte att du var gravid! Stort GRATTIS!! Hoppas den inte ställer till med allt för mkt illamående :/
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Matilda! Oftast är den snäll;)

    SvaraRadera