onsdag 30 november 2011

Nej nu ni!

Nu ska jag ta mig i kragen och göra något av den där planen som läääänge legat bak i huvudet och grott. Något som planerats i förbifarten i mitt ganska ovanliga liv (precis som alla andras).
Idag tog jag mig i kragen men tappade greppet. Det funkade inte... Suck! Jag gjorde precis som det stod på förpackningen men nehej då.
Aja, de 32 hemmagjorda textiletiketterna blev 4. Tappade modet och gjorde pannkakor istället, fastade i soffan och nu sitter jag här. Dags att ta ett nytt grepp om kragen.

Nåja, är nu en bit på vägen i den där planen jag har. Allting går i snigelfart från min sida just nu. Så vi får väl se hur fort det går... Men sakta är bra. Då hinner man tänka lite mer.

Återvänder till de fyra stackars etiketterna.
På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar