måndag 9 april 2012

Glad påsk!

Bara en dag kvar på denna högtid.
Men jag undrar egentligen vart annandagen kommer ifrån? Måste kollas upp.
Påsken är en mäktig högtid! Det går inte att riktigt greppa vad som egentligen hände, vad det faktiskt innebär för oss.

Helgen har firats i sollbo med Andreas familj och Davids två kusiner på den sidan. De andra 16 (på min sida) får vi fira med en annan gång! Men 4 av dem ska vi i alla fall åka till idag. Det blir kul!

I fredags var vi på konsert i kyrkan, smög in sent och stack snabbare än blixten när det var slut.
Det går ju RS-virus så man blir ju nojjig. Lite fjantig känner jag mig faktiskt men det är ju inte direkt värt att chansa.
Har inte varit på söndagsmöte på flera veckor, känns som att man missar så mycket så det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar