lördag 19 maj 2012

Livet på landet

Just nu känns det som att jag har det oförtjänt bra.
Är ute i en stuga på landet, närmare bestämt Sollbo, David sover gott och svärfar vandrar runt och påtar. Svärhunden sitter med nosen i vädret framför mina fötter. De andra har åkt in till Avesta för att bada och sen köpa bensin till svärfars moppe som han lyckats köpa av en granne riktigt billigt.
Och ja! Jag har åkt på den! Hade aldrig moppe när jag var femton. Men skulle jag ha en så var det en sån här. En riktigt gammal som man måste trampa igång.
Och oj vad kul det va! Men bensinen är slut så Andreas ville ha en ursäkt att åka in till stan för att köpa mer. Jag har nog aldrig fått honom att åka för att "bara" köpa godis åt mig förr men nu så! Haha!

Men jag sitter här och inser hur bra vi har det. Min lilla familj och jag.
Vi har två fantastiskt härliga stugor på landet att åka till och ett litet radhus i stan.
Vi har vändans bra familjer att umgås med, vi mår bra allihop och livet går åt rätt håll. Vi ser liksom en skön framtid framför.
Är inte allt detta lyx så vet jag inte vad.

1 kommentar:

  1. Vad härligt Sandra!!! Tänk att man får ha det så bra..

    SvaraRadera