tisdag 26 juni 2012

Skam den som ger sig!

Har idag letat och letat efter en klänning att ha på sommarens bröllop. Och det finns så många fina. Bara ett problem... Jag måste kunna amma i den. Och där gick antalet fina klänningar ner till nästan noll.
Hittade en snygg amningsklänning på internet och vad ser jag... Den finns bara i L. Suck. Alla andra klänningar som är gjorda för att man ska kunna amma i dem är inte direkt bröllopsvänliga. Men men... Så en vanlig klänning med öppningsmöjlighet får det bli.

Men lilla du, kan du inte ha kjol och topp istället? Tänker du... Nej, nu har jag lust att ha klänning på mig så det så.

Efter att jag och David (som för tillfället är en snorunge) blivit hemskjutsad av min moder kom jag att tänka på den där lite för dyra klänningen nere på stan som jag inte ens provade. Efter sjukt mycket googlande lyckades jag hitta samma klänning i England. Med frakt skulle det bli mindre än halva priset! WohoO!
Sååå... Imorgon blir det stan för att prova klänningen (håller tummarna för att den finns kvar och som bonus får den gärna vara på fet-rea).
Tror den ska funka att amma i och gör den det så blir jag gladare än älgen i skogen.

Well well. Slut på tomt skitsnack. David somnade redan 19:30 jämfört med nånstans mellan 22-00 i vanliga fall så jag räknar med att han vaknar några timmar tidigare än vanligt. Typ 3... så nu ska jag sussa. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar