onsdag 26 januari 2011

Älskade läsare...

..ber om ursäkt!

Jag har varit alldeles för dålig på att uppdatera om vad som egentligen händer här i huset. Yes, jag sitter i vårt radhus där vi numera bor! Wohoo!

Internet har vi inte än här. Men jag har precis försökt mig på att surfa på datorn via mobilen och jag lyckades tydligen!

En liten uppdatering om vad som hänt:
Första natten sov vi här som sagt i lördags. Vi fick hjälp av några fantastiska flyttare med att flytta alla tunga möbler och en hel del annat. Lägenheten är nästan helt tom... Vi har ju kvar den mer än en månad till så vi har inte så bråttom direkt.

Vi insåg ganska snart att vardagsrummet på nedervåningen inte rymmer våran fula soffgrupp så på söndagen fick den åka upp till det lite större vardagsrummet på övervåningen. Möblemanget här i huset ser ordentligt fjantigt ut just nu men det ska väl bli bra med tiden! Hoppas jag...

I alla fall...
Bilder från flytten får komma senare, när jag har hittat kabeln till kameran!

Besökare är välkomna. Men det kan vara värt att kolla om nån är hemma först, vilket inte är allt för ofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar