måndag 3 januari 2011

Mindre än två veckor kvar!

Nu är julen förbi och det har blivit ett helt nytt år, just det, inget begagnat år här inte. Det är dessutom mindre än två veckor tills vi får vårat lilla radhus.
Nämnde jag att det ligger precis mittemot en tennisplan? Lyxigt värre.. haha!

Just nu består vår lägenhet av en enda stor röra och några välpackade flyttkartonger.
Andreas jobbar som tur är i Stockholm denna och nästa vecka vilket betyder att han kommer hem om kvällarna och kan hjälpa mig att packa!

Vi ska väl göra någon slags planering över hur vi ska renovera stället. Vad vi ska göra innan vi faktiskt flyttar in och vad vi ska vänta med...

Svärfar har i alla fall erbjudit att hjälpa till med att måla om köksluckorna. De är långt ifrån vackra i dagsläget...




Nåväl! Snart är det dags för lite renoveringsbilder och jag hoppas de inte kommer allt för sällan! Det får väl bli mitt nyårslöfte. Har nog aldrig haft något för jag har aldrig kommit på nåt jag faktiskt skulle kunna hålla så vi får väl se hur det går... Lovar inget. Kanske ska kalla det för nyårsförsök istället.

Happy New Year:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar