onsdag 17 november 2010

Förklaring tack!

ehh. ja. Jag skulle behöva en förklaring på varför jag har börjat blogga... Med detta namn på bloggen? WHAT!?
En egen tanke är att jag har dålig fantasi men med ett behov att blogga. Du kan väl ge mig din analys på detta... För inte vet jag i alla fall.

Hmm... Tänkte att jag skulle använda denna blogg till att skriva om allt möjligt... Som jag känner för att berätta för hela världen. Eller ja, för internet. Sen att nån läser kan jag väl få inbilla mig i alla fall.

Tänkte i alla fall skriva om min väg till att bli en riktig husfru. Fru är jag redan. Nu gäller det bara att sätta dit ett hus framför frun. Sen att husfru betyder att man är hemma hela dagarna och bakar bröd (eller shoppar)... Det får vi väl se när det händer.


Jaja, får väl se vad jag skriver om sen då.

Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar