fredag 26 november 2010

Vart är min soffa?

Vi är inte direkt så förtjusta i den soffgrupp vi har just nu...
För det första så har tyget den färg jag allra minst gillar... Beige. Finns det nåt tråkigare!?!

Men den ska förhoppningsvis bytas ut.
Till en snyggare, skönare och med plats för fler personer.

Vi var och kollade på EM för nån vecka sen och hittade nån men ingen som skrek "Ta mig!"...

Har hittat denna sida: TheHome.se som säljer möbler på nätet och har kollat runt lite där så här en ledig förmiddag och där kan man bygga ihop sin egen modulsoffa så jag provade på det... Det tog alldeles för lång tid för mig att bestämma mig. Vet inte hur många gånger jag har ändrat mig men nu tror jag att jag är ganska nöjd med denna variant:



Prova själv här..

Men nja... jag är inte helt nöjd ändå. Det kommer ju dröja ett tag innan vi köper nån ny soffa förmodligen så att jag har ju tid på mig att tänka. Och sen så ska väl han jag bor med lägga sig i också...

Det finns fördelar och nackdelar med en man som har smak;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar