måndag 9 januari 2012

Fixat och fyndat!

Vaknade lite senare än tänkt idag och klev upp för att göra frukost. På matbordet låg byxorna jag började sy på igår men lyckades göra fel och gav upp. Men jag kunde inte låta bli när jag såg dem idag så jag gjorde om och gjorde färdigt dem innan frukost.
Har inte tagit nån bild på dem men det kanske kommer senare.

Har lyckats göra en del fynd idag!
Köpte hem grejer till den kommande ungen för 1000 kr. Men det kostade egentligen 3300kr. Så vi fick lite rabatt med andra ord:)
Det blev en hel del sånt där som jag tycker är sjukt tråkigt att köpa... som tex underlakan och en babyvakt. Men det fick slinka in en leksak också:)

Ett babygym som ser ut som så här:
Kostade från början 900kr! Inte nåt som passar in i vår budget men vi betalade ca 270kr för det så vi är nöjda:) Hade inte tänkt köpa det från början men sen kunde jag inte låta bli. Ajabaja.


Men inte nog med det. Har lyckats byta till mig lite grejer vi vill ha via facebook.
Ska åka och hämta en babysitter, betalning är en dregglis och en mössa som jag ska sy imorgon.

Håller på och dealar till mig en bärsjal och amningskudde mot körkortsboken och nåt mer.

Känns ju alltid bra när man kan "betala" med sånt som ändå bara ligger och skräpar här hemma. De blir av med sånt som ligger och "skräpar" hos dem och får nåt de behöver. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar