lördag 7 januari 2012

Lördag


Frosten lyckades bita sig kvar i gräset medan solens strålar dansade förbi.

Idag har vi redan hunnit ha trevligt fikabesök på förmiddagen. Närmare bestämt en mor, en far, en bror med fru och dotter.
Och jag måste bara skryta lite lätt med att jag har fått min första lilla beställning på Mary Kay. Utan att jag ens försökte. Kan ju bara inte bli annat än bra det här;)
Ska samla på mig några fler beställningar bara sen ska jag skicka iväg min första order och passa på att köpa lite som jag suktat efter till mig själv också.
Jag ska minsann få unna mig att se snygg ut i ansiktet när resten av kroppen ser ut som en stor ballong på flamingo-ben.

Idag ska jag nog färga mina virkade dukar som sen ska bli lampa (den där som jag skrev om för ungefär ett år sedan...) i vårt sovrum. Dukarna har legat i en påse lite för länge och bara väntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar