måndag 22 oktober 2012

Kär!

Ja lite så känner jag. Är lite kär i mitt liv just nu. Allting är inte perfekt, finns mycket att ändra på om jag tänker efter men det tänker jag inte göra just nu. Fokuserar på allt som är så där mysigt istället.
Det ska äntligen bokas resa till Thailand, jag ska äntligen skaffa ny dator så jag slipper göra allt från mobilen. Kanske till och med lägger upp några snygga bilder här!

Till våren har jag alla möjligheter i världen att rikta min framtid dit jag vill. Ska plugga. Har bestämt mig för vad men är ändå öppen för om det skulle dyka upp nåt bättre. Men det är man väl alltid? Eller?
Nåväl. Just nu är det ekonomi som gäller. Var länge inriktad på barnmorska men födde barn och ändrade mig.
Blev inte avskräckt alls utan snarare "mätt". Det var nog föda barn jag ville och nu är det gjort. Så jag lockas inte av det längre.

Men men. Har ännu en företagsidé jag vill satsa på också.
Denna är definitivt genomförlig. Kräver inte så mycket pengar... Mest tid.
Måste bara våga. Och förmodligen ha allt stöd i världen.
Who knows vad som händer. Det visar sig!

2 kommentarer:

  1. jag har ännu en jättebra företagside som skulle passa dig perfekt=)

    Ska berätta nästa gång vi ses!

    Kram!
    Lilian

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande! Ser jag fram emot:)

    SvaraRadera