fredag 30 december 2011

jag är hundvalp

photo by lovely klara;)

Är på en plats fullt med tonåringar och andra något mindre brunstiga varelser som tänkt fira avslutet på det gamla året och intåget i det nya året tillsammans. Dock rymmer vi snart härifrån.

Får känna mig som en söt liten hundvalp när fem personer samtidigt säger "åh" och klappar mig försiktigt på magen. Nästan som att de är rädda för att jag ska bitas eller hoppa på dem. Ja, det skulle ju kanske inte vara så konstigt...

Som en viss person sa när jag kom in i ett rum "akta, nu är det bäst man är snäll, man vet aldrig vad en gravid kvinna kan göra". haha, helt rätt. Skulle kanske ta och utnyttja det där genom att få lite galna utbrott eller helt enkelt för att få som jag vill lite mer.
Förslag på nåt bra tillfälle någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar