tisdag 20 december 2011

Lucka 20, tro't eller ej!

Haha.. det är inte bara jag som är så där seg och inte orkar skriva nåt till varje lucka. Har faktiskt sett flera andra bloggar som har hoppat över flera luckor;-) Okej, kanske inte lika många luckor som jag men det får mig att känna mig lite bättre iaf.

Nåväl. Kanske ska bjuda på en lucka nr 20 idag då!

Skickade Andreas att köpa saffran häromdagen och tänkte att jag minsann ska bara med denna pistill-krydda jag med!
Har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra och när. Ikväll eller imorgon kanske, vem vet!
Men några recept som jag funderar på kan jag ju bjuda på under tiden! Klicka bara på namnet så kommer du till receptet.

Saffransfudge med vit choklad

Saffranspinnar med apelsinsmörfyllning

Mjuk saffranskaka med snötäcke

Men det kommer nog sluta med att det blir vanliga lussekatter ändå. Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar