onsdag 21 december 2011

Lucka 21... typ

Dan före dan före dan före doppare-dan.
Ja, så är det. Inte är det långt kvar. Har slagit in två(!) julklappar förutom de fem som ska medverka i en lek ikväll. Får ju inte jaga upp mig alls för då kan en unga pluppa ut så jag hoppas jag kan leka utan att bli för excited ;)
Men imorgon har jag en låååång to-do lista. Undrar hur mycket jag kommer pricka av från den listan men men...

- Baka nåt med saffran i
- Baka inför julfirandet
- Slå in övriga paket
- Köpa de klappar som inte köpts än
- Städa
- Sy de sista klapparna
- Få gäster (ja, de kommer ju i vilket fall!)
- Ringa angående min nya fantastiska rosa karriär (lite ironisk med en liiiiten gnutta sanning)

Hmmm... och jag skulle ta det lugnt ja. Men det ska nog gå bra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar